A Gyógyító

20180503_gyogyit-1200x630-c-default.jpgA  Gyógyítóról írok, így nagybetűvel, ez nem elírás és nem hiba. A Gyógyító fogalma bizony gyakran előkerül manapság: beszélgetésekben, cikkekben. Majdnem olyan gyakoran, mint a coach vagy a trend, annyi különbséggel, hogy a többivel ellentétben, ez egy szép magyar szó. Van gyógyító víz, gyógyító ásványok, gyógyító nevelés és nevetés stb. Ha meghalljuk, hogy valami gyógyító, akkor azonnal kérdezgetünk felőle és el kezdünk lamentálni azon, vajon milyen bajunk van, amire nekünk is szükségünk lenne egy kis gyógyító valamire. Leszögezem, hogy nem vagyok teljesen hitetlen, egy csomó természetgyógyászok által végzett terápiát fontosnak tartok én is, most az extrém esetekre hívnám fel a figyelmet.

A napokban olvastam, hogy azt a gyógyítót, aki önmagát Joao de Deusnak (Isten Jánosának) nevezi, a rendőrség letartóztatta. Őszintén szólva  azt hittem, hogy túl van a társadalom azon, a rendszerváltás körüli időszakon, mikor  még hittünk a manilai csodadoktoroknak, akik vér és vágás nélkül, képesek a daganatot kivenni a beteg gyomrából. Csak úgy, belenyúlt…és kivette…és nem volt egy csepp vér se…a szemem láttára. Hányszor hallottuk ezeket a szavakat, és azt hittem,hogy már rég elfelejtettük. Hát nem. Hiszen így működik a brazil csodadoktor is. Ő az, aki ha a szíveddel van baj, akkor egy késsel a szemedet  kapargatja. Még egy magyar utazási iroda is meglátta ebben a jó kis üzletet, hiszen  utakat szervezett Brazíliába (Abadianiába), ahhoz a "csodadoktorhoz", (valódi nevén) João Teixeira de Fariához, akit néhány hete vettek őrizetbe a hatóságok sorozatos szexuális visszaélések miatt. Sok szerencsétlen beteg ember, a világ minden tájáról gyógyulást keresve utazott el a brazil fővárostól 100 kilométerre fekvő „spirituális kórházba", vagy valamelyik európai városba, ahol találkozhattak Joaoval. Néhány beszámoló, amit a nála járt magyar betegek írtak:

"Jóisten és Joao Entitásainak segítségével, „kézzel fogható” mindennapi életem minőségbeli változásának folyamata indult el. Nap mint nap tapasztalom.

Fizikai gyógyulásra, a csípőficamomra kerestem segítséget, és Isten Jánosa, a jó entitások és a Casa, átmosott, megtisztított és új programot adott. Nem történt velem csoda, ma is ugyanúgy élek a fizikai betegségemmel, de már nem tekintem magam betegnek, hiszem, hogy nem műtét az út vége.

2008-ban jártam Abadianiában.  Halálfélelemmel tele, tartva a megrokkanástól, tolókocsiba kerüléstől, szteroidot és kemoterápiás gyógyszert szedve … (két autoimmun betegség: colitisz ulcerosa, reumatioid artirisz + allergia)  Azóta eltelt 2 év. Jól vagyok, bár úgy érzem, a gyógyulási folyamatom még most is tart. Semmilyen gyógyszert nem szedek, az allergiám nem jött elő, nincs betegségtudatom, dolgozok, háztartást vezetek. De, ezért az állapotért nekem is tennem kellett és még kell".

Csodálatos gyógyulásokról, láthatatlan műtétekről számolnak be azok, akiket kezelt ez a sarlatán. Akár mennyien is várnak rá, sorra kerülnek, és reményeik szerint gyógyulást  is lelnek, találkozva a gyógyító médiummal. "Nem én gyógyítok, hanem Isten", hangsúlyozza mindig Joao, mielőtt átlényegülve olyasmire válik képessé, amire senki más: becslések szerint eddig több mint tízmillió embernek adott új esélyt az életre.

Azt hiszem egyszerre ennyi elég is a Majsztró áldásos tevékenységéből, a szexuális gyógyítás mibenlétét nem szeretném itt taglalni.  Szerintem el tudjátok képzelni nélkülem is. 

De most térjünk át a hazai kedvencemre, Tihanyi "Gyógyító" Tamásra. Hát, hogy mire képes az az ember! A tévén keresztül epeműtétet végez, mit epeműtétet, bármit, még a karod is a hátadra műti, ha szeretnéd. És ennek az embernek műsora van vagy volt két televízió csatornán is. Az úr gyógyít rákot, autoimmun betegséget, gyakorlatilag mindent, amit csak akarsz.

A honlapján ezt írja magáról: "Metafizikai pszichoterapeuta-speciális tanácsadó vagyok. Rendelkezem Ezoterikus Tudományokmestere oklevéllel.

Természetgyógyász, Parapszichológus, Csontkovács tanár, Stressz szakértő, Párkapcsolati coach vagyok." Huhh, jó kis merítés.

Tihanyi terápiáját csak kiegészítőnek ajánlja, de azt is hozzáteszi, hogy kizárólag a törvényi kényszer miatt tesz így. Ezzel konkrétan azt fejezi ki, hogy a beteg emberek pénze jobb helyen lesz nála, mint a valódi orvosoknál. Egy biztos: azokra a súlyos betegekre, akik tőle várják a gyógyulást, a biztos halál vár. Gondolják meg, hogy kire bízzák az életüket.

 

 FOLYT. KÖV:!

Forrás: Internet; kép: natursziget.com;